Skip to main content

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dla kontrahentów

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że;

1. Administratorzy danych osobowych
Administratorami Państwa danych będziemy my: „MIRANDA” Spółka z o.o. z siedzibą w Turku, ul. Jedwabnicza 1, 62-700 Turek , wpisana do rejestru Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy w Poznaniu dla Nowe Miasto i Wilda, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000135145, NIP 668-17-12-330 oraz Grupa Kapitałowa Lubawa (dalej będziemy używać skrótu: „Grupa Lubawa”), czyli wszystkie podmioty wchodzące w skład grupy kapitałowej, jak również nasi zaufani partnerzy, czyli podmioty niewchodzące w skład Grupy Lubawa, ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy (dalej będziemy używać skrótu: „Zaufani Partnerzy”). Najczęściej ta współpraca ma na celu zapewnienie Państwu najlepszej obsługi przy wykonywaniu umów oraz realizacji złożonych zamówień, lepszego dostosowania ofert do Państwa potrzeb, a także wykonywanie różnych badań i działań mających na celu sprawniejsze zarządzanie zasobami i dostosowanie ich do potrzeb naszych kontrahentów. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się pod adresem https://www.lubawagroup.com/pl/polityka-prywatnosci.

2. Wspólne uzgodnienia między Administratorami
W związku z tym, że Grupa Lubawa oraz Zaufani Partnerzy działają na zasadzie współadministrowania, zgodnie z art. 26 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., zawarliśmy stosowne porozumienie. Każdy z Administratorów dokłada należytej staranności, by zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania Państwa danych i do każdego z nich możecie Państwo zwrócić się ze wszelkimi pytaniami. W szczególności uzgodniliśmy, że:

1) Administrator pozyskujący dane osobowe jest odpowiedzialny za wykonanie wobec Państwa obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 i 14 RODO;
2) każdy z Administratorów odpowiedzialny jest za umożliwienie Państwu wykonywania praw określonych w pkt 6, poprzez ustanowiony przez nas punkt kontaktowy (dane poniżej). Niezależnie od powyższego, mogą Państwo wykonywać swoje prawa zgłaszając swoje żądania, wnioski lub zapytania każdemu z Administratorów. W takim przypadku Administrator do którego skierują Państwo żądanie przekaże je pozostałym Administratorom w celu jego realizacji, a następnie udzieli Państwu odpowiedzi zgodnie z zasadami i w terminach określonych w art. 12 RODO;
3) Administrator uzyskujący od Państwa dane osobowe odpowiedzialny jest za prawidłowość zebranych danych,
4) Administrator Litex Service sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim dba także o zapewnienie bezpieczeństwa zewnętrznego systemów informatycznych przed dostępem osób nieuprawnionych oraz ich organizację wewnętrzną zapewniającą najlepszą ochronę.

Treść uzgodnień pomiędzy Administratorami znajduje się na stronie internetowej dostępnej pod adresem https://www.lubawagroup.com/pl/polityka-prywatnosci.

3. Punkt kontaktowy
Razem, postanowiliśmy ustanowić wspólny punkt kontaktowy, z którym mogą Państwo się skontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych prosimy skorzystać z danych kontaktowych wskazanych poniżej.
– Adres korespondencyjny: Litex Service Sp. z o.o., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski;
– E-mail: [email protected]

4. Cele i podstawy przetwarzania
Wspólnie ustaliliśmy cele przetwarzania Państwa danych. Będziemy przetwarzać dane osobowe:

a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie”) będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji zawartej z Panią/Panem umowy lub realizacji zamówienia i wszelkich czynności je poprzedzających,
b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie”) będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi, realizacji przysługujących Państwu lub Administratorowi uprawnień posprzedażowych.
c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,rozporządzenie”) będą przetwarzane w celu wykonywania marketingu bezpośredniego, a także dla obrony przed i w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych przed urzędami państwa.
d) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia na podstawie odrębnie udzielonej przez Państwa zgody – w przypadku jej udzielenia – będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych.
e) W celu prowadzenia marketingu bezpośredniego możemy dokonywać profilowania Państwa danych osobowych czyli zautomatyzowanej analizy Państwa danych osobowych służących docelowo opracowaniu przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań i otrzymywanie wyselekcjonowanej informacji marketingowej.

5. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez inne podmioty świadczące dla Administratora usługi m.in. dotyczące rozliczeń finansowych, ochronę mienia i osób, biura rachunkowe, prawne, doradcze i konsultacyjne oraz archiwizacyjne, serwis sprzętu informatycznego oraz programów komputerowych, w których dane są gromadzone, wszelkie inne usługi wspomagające podejmowanie działań Administratora przy prowadzonej przez niego działalności w związku z realizacją zawartych przez Administratora z osobami trzecimi lub Panią/Panem umowy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą oraz prawo do sprzeciwu

a) posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na podstawie zgody przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji pisemnej na adres Administratora bądź dane kontaktowe podane w pkt. 3
b) niezależnie od postanowień wskazanych wyżej w lit. a, przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, których podstawą nie jest Państwa zgoda, umowa czy przepis prawa. Wobec prowadzonego przez Administratora marketingu bezpośredniego, w tym profilowania i danych przetwarzanych na innej podstawie prawnej niż wskazana w zdaniu pierwszym możecie Państwo złożyć sprzeciw na adres Administratora bądź dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych wskazane w pkt. 3. W przypadku złożenia sprzeciwu po rozpatrzeniu Państwa wniosku nie będzie możliwe przetwarzanie przez Administratora danych osobowych objętych sprzeciwem, chyba, że wykażemy iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
c) mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uważacie, iż przetwarzanie danych osobowych przez administratora odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.

7. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres wyznaczony przez administratora tj. 10 lat, przy czym w przypadku odrębnie udzielonej zgody do czasu jej cofnięcia, który został uwzględniony w trybie określonym w pkt. 6 lit. a oraz w przypadku wniesienia sprzeciwu dla przetwarzania danych osobowych, aż do momentu wniesienia sprzeciwu, który został uwzględniony w trybie określonym w pkt. 6 lit. b.

8. Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych uniemożliwiających realizację umowy może skutkować odmową realizacji zamówienia/umowy.